BESPLATNA DOSTAVA ZA NARUDZBE VEĆE OD 99KM!

Postupak reklamacije

Kupac može reklamirati proizvod ako proizvod nema karakteristike koje je pružatelj usluge izričito obećao, ako su poslani pogrešni proizvodi ili u pogrešnoj količini, boji ili nekako drugačije odstupaju od narudžbe Kupca.

Reklamacije je moguće podnijeti u roku od 30 dana od dana preuzimanja narudžbe/artikla od strane Kupca. Reklamacija se izjavljuje putem e maila reklamacije@topkapikids.ba a u naslov mejla je potrebno navesti da se radi o oštećenju artikla ili pogrešno dostavljenom artiklu.

Pod reklamacijom se smatra povrat narudžbe usljed neispravnosti/ostećenog akrtikla ili pogrešno dostavljenog atikla. Nakon primitka reklamiranog artikla/narudžbe eKupujem će pregledati isti, sačiniti Zapisnik o reklamaciji, te o ishodu obavjestiti Kupca. 

Ako eKupujem utvrdi da se radi o opravdanoj reklamaciji, Povrat novaca je u punom iznosu koji je Kupac platio za artikal, uvećan za iznos dostave, ukoliko je Kupac istu platio. Ako se radi o neopravdanoj reklamaciji, ako tvrdnje Kupca o neispravnom tj oštećenom artiklu nisu istinite, reklamacija neće biti prihvaćena. 

Kupac u tom slučaju nema pravo na povrat novca, a artikl će biti vraćen Kupcu.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
error: SADRŽAJ JE ZAŠTIĆEN !!