Postupak reklamacije
Kupac može reklamirati proizvod ako proizvod nema karakteristike koje je pružatelj usluge izričito obećao, ako su poslani pogrešni proizvodi ili u pogrešnoj količini, boji ili nekako drugačije odstupaju od narudžbe Kupca.
Reklamacije je moguće podnijeti u roku od 30 dana od dana preuzimanja narudžbe/artikla od strane Kupca. Reklamacija se izjavljuje putem e maila reklamacije@topkapikids.ba a u naslov mejla je potrebno navesti da se radi o oštećenju artikla ili pogrešno dostavljenom artiklu.
Pod reklamacijom se smatra povrat narudžbe usljed neispravnosti/ostećenog akrtikla ili pogrešno dostavljenog atikla. Nakon primitka reklamiranog artikla/narudžbe eKupujem će pregledati isti, sačiniti Zapisnik o reklamaciji, te o ishodu obavjestiti Kupca.
Ako eKupujem utvrdi da se radi o opravdanoj reklamaciji, Povrat novaca je u punom iznosu koji je Kupac platio za artikal, uvećan za iznos dostave, ukoliko je Kupac istu platio. Ako se radi o neopravdanoj reklamaciji, ako tvrdnje Kupca o neispravnom tj oštećenom artiklu nisu istinite, reklamacija neće biti prihvaćena.
Kupac u tom slučaju nema pravo na povrat novca, a artikl će biti vraćen Kupcu.