UGOVOR
između
eKupujem d.o.o., ul. Mehmeda Spahe 34, 76120 Brčko, identifikacioni broj: 4600515850009
i
KORISNIKA/KUPCA
kako slijedi
(OPĆA PRAVILA I USLOVI KORIŠTENJA WEB STRANICE TOPKAPI KIDS)
PREDMET
Član 1.
Na osnovu odredbe člana 42. Zakona o zaštiti potrošača BiH (“Službeni glasnik BiH”, br. 25/2006 i 88/2015) i odredbi člana 59. Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS 6/12, 63/14)
Ova opća pravila i uslovi određuju ugovorni odnos između:
društva eKupujem d.o.o., ul. Mehmeda Spahe 34, 76120 Brčko distrikt BiH, identifikacioni broj: 4600515850009 (u daljem tekstu eKupujem), u vezi sa korištenjem i djelovanjem web stranice www.topkapikids.ba
i
korisnika kao kupca i društva eKupujem d.o.o. kao pružaoca usluge, tj. prodavca u vezi kupovine proizvoda putem web trgovine Topkapi kids.
Ova opća pravila i uslovi vrijede za sve korisnike web stranice. Ulazom na web stranicu korisnik potvrđuje da je upoznat s ovim općim pravilima i uslovima, te je u potpunosti s njima saglasan. U slučaju bilo kakvog kršenja ovih općih pravila i uslova, eKupujem ima pravo upotrijebiti sva pravna sredstva za otklanjanje prekršaja.
U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača koji su na snazi u Bosni i Hercegovini kupovina preko prodajne web stranice www.topkapikids.ba smatra se prodajom na daljinu.
ODREĐIVANJE POJMOVA I SKRAĆENICA
Član 2.
Pojmovi i skraćenice imaju sljedeće značenje:
– topkapikids (Internet prodavnica Topkapi kids): web na domeni www.topkapikids.ba
- – OPU (Opća Pravila i Uslovi): opća pravila i uslovi korištenja web stranice prodaje (kupovine) proizvoda putem topkapi kids OPU su dostupni, te se mogu pohraniti i reproducirati u PDF obliku. eKupujem ima pravo prema vlastitoj procjeni bilo kada (povremeno) promijeniti OPU (promjena je vidljiva iz datiranja verzije). O promjeni OPU korisnici su obaviješteni e-mail porukom na adresu e-pošte koja je navedena na korisničkom računu ili prethodnom objavom na web stranici. Promjene počinju vrijediti nakon obavještavanja. Svako daljnje korištenje web stranice znači prihvatanje najnovije verzije OPU;
- – korisnik: osoba koja posjeti, odnosno koristi ITI, bez obzira na registraciju;
- – Kupac: fizička ili pravna osoba koja preda narudžbu ili izvrši kupovinu proizvoda putem Topkapi kids;
- – upravitelj topkapi kids i/ili pružalac usluge i/ili eKupujem d.o.o. Brčko distrikt BiH, ul. Mehmeda Spahe 34
- – osobni podaci: eKupujem obrađuje lične podatke korisnika koje dobije preko Internet stranice topkapi kids, odnosno od posjetilaca Internet stranice putem kolačića, podatke koje dobije od Kupaca Internet trgovine. Detaljnije informacije o tome koje lične podatke prikupljamo od vas, na kojim platformama, za koje namjene, te vaša prava u vezi zaštite ličnih/osobnih podataka pronaći ćete u Politici privatnosti.
OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI
Član 3.
Internet stranicu www.topkapikids.ba posjetitelji koriste na vlastitu odgovornost.
Sadržaj web stranice topkapi kids, te bilo koji materijali prikazani na web stranici dostupni su »kao što je« (»kao što su«), bez ikakvog jamstva/garancije, eksplicitnog ili implicitnog.
eKupujem ni u kojem slučaju ne odgovara za bilo kakvu štetu, uključujući, ali ne ograničavajući se na bilo koju posebnu, kažnjivu, posrednu, slučajnu ili bilo kakvu posljedičnu štetu, koja proizlazi iz, ili je u bilo kakvoj vezi:
1. s bilo kojim korištenjem, odnosno nemogućnošću korištenja (privremenim nefunkcioniranjem) ove stranice ili aplikacije, ili bilo kojeg sadržaja pronađenog ovdje, odnosno objavljenog na web stranici topkapi kids od strane upravitelja ili od strane korisnika.
2. za linkove koje sadrži topkapi kids, a vode do web stranica trećih osoba, odnosno za linkove koje bilo koji korisnik posreduje do web stranica trećih osoba;
3. radnjama bilo kojih drugih registrovanih ili neregistrovanih korisnika;
4. bilo kakvu štetu ili viruse koji mogu zaraziti računar, telefon, tablet, opremu ili drugu imovinu zbog pristupa, korištenja ili pretraživanja web stranice i mobilne aplikacije ili prenosa bilo kojeg gradiva, podataka, teksta, slika, video snimaka ili zvuka s web stranice i mobilne aplikacije.
eKupujem nema nadzor nad sadržajem web stranica trećih osoba, uslugama ili proizvodima koji su dostupni na web stranicama trećih osoba, pa u tom smislu ne odgovara za bilo koji oblik štete ili za gubitak koji nastaje kao posljedica korištenja web stranica trećih osoba. Korisnik sam preuzima svu odgovornost kada odluči slijediti preusmjeravanja, odnosno linkovima koje vode do web stranica trećih osoba.
ZAKONITO KORIŠTENJE STRANICE
Član 4.
Kao uslov za korištenje web stranice topkapi kids korisnik izjavljuje i potvrđuje da neće koristiti web stranicu u bilo koju svrhu koja je nezakonita ili zabranjena ovim OPU. Stranicu nije dozvoljeno koristiti na bilo koji način koji bi mogao oštetiti, onemogućiti, preopteretiti ili ograničiti njen rad. Topkapi kids ne odgovara za nezakonita postupanja trećih osoba. Nije dozvoljeno bilo kakvo prikupljanje ili pokušaj prikupljanja sadržaja ili podataka koji nisu izričito dostupni od strane topkapi kids.
OPĆA PRAVA KORISNIKA U VEZI SA KORIŠTENJEM STRANICE
Član 5.
eKupujem se obavezuje da će prije sklapanja prodajnog ugovora korisniku uvijek omogućiti sljedeće informacije:
- – podatke o pružatelju usluge (firma, sjedište, poslovna adresa, matični i porezni broj) te podatke za kontakt za brzu i efikasnu komunikaciju (adresa e-pošte, telefon);
- – glavne karakteristike proizvoda, odnosno usluga;
- – dostupnost proizvoda;
- – cijene proizvoda, odnosno usluga koje sadrže poreze, odnosno moguća druga davanja;
- – uslove i načine plaćanja;
- – uslove, način, mjesto i rok dostave, te moguće troškove dostave proizvoda, odnosno rok ispunjavanja usluga;
- – o roku i uslovima za ostvarivanje prava na raskid ugovora, uključujući i troškove koji terete kupca u vezi povrata proizvoda (Član 18. Zakona o zaštiti potrošača BiH), okolnostima koje znače gubitak prava na raskid ugovora ili nepostojanje prava na raskid ugovora;
- – objašnjenje postupka prilikom pritužbi s podacima o osobi za kontakt.
CIJENE I PLAĆANJE
Član 9.
Cijene su navedene u KM, te sadrže porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijene ne uključuju troškove povezane s dostavom proizvoda.
Cijene se bilo kada mogu mijenjati bez posebne prethodne obavijesti. Važeće cijene su one cijene koje su bile važeće u vrijeme kada je sistem pružatelja usluge prihvatio predanu narudžbu, osim neovlaštenog unosa cijena od strane trećih lica.
Akcijske cijene su posebno naznačene, te vrijede za vrijeme objave na stranici.
Član 10.
Načini plaćanja su:
- – gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem) kod dostave jednokratno;
Sve uplate bit će pogođene u valuti Konvertibilna marka (BAM).
NAČIN NARUČIVANJA ARTIKALA
Član 11.
Naručivanje se odvija na B/H/S jeziku. Proizvodi se biraju i naručuju iz popisa proizvoda na Topkapi kids. Svi proizvodi su dostupni do prodaje zaliha.
Postupak naručivanja:
1. Dodavanje artikla u Korpu
2. Kompletiranje Korpe
3. Unos detalja Dostave pošiljke
4. Odabir plaćanja (pouzećem ili besplatna dostava za Sarajevo i Brčko).
5. Potvrda narudžbe o čemu Kupac dobija e-mail notifikaciju od topkapikids.
Topkapi kids može naknadno primljenu narudžbu s razlogom odbiti, npr. proizvod nije na zalihi usljed greške kod automatskog prenosa podataka, nije ispunjen uslov, tj zahtjev za odgovarajuće plaćanje zbog unosa pogrešne cijene artikla prilikom automatskog prenosa podataka i sl.
Topkapi kids ima pravo odbitka narudžbe ukoliko se uoče bilo kakve neprimjerene aktivnosti Kupca na platformi, poput neplaćanja preuzetih narudžbi, ponavljajućeg odbijanja preuzimanja narudžbe, te sva druga neuobičajena ponašanja Kupca i kršenja Općih uslova poslovanja web shopa.
Kupac pri potvrdi narudžbe prihvata Opće uslove poslovanja koje čine Kupoprodajni Ugovor između Kupca i Topkapi kids odnosno eKupujem d.o o.
Ukoliko Kupac ne prihvati Opće uslove, Narudžba ne može biti finalizirana niti potvrđena.
Ugovor o kupovini proizvoda, odnosno predana narudžba s potvrdom, u elektronskom je obliku pohranjena na serveru pružatelja usluge.
NAČIN I ROKOVI DOSTAVE NARUDŽBE
Član 12.
Način isporuke na području Bosne i Hercegovine je dostava na adresu brzom poštom na adresu koju je Kupac naveo prilikom kreiranja narudžbe ili u slučaju da je kupac izabrao ličnu dostavu za Sarajevo ili Brčko, u tom slučaju se putem mobilnog uređaja kupac dogovora o vremenu i mjestu preuzimanja narudžbe.
Pošiljka će biti dostavljena iz dva pokušaja. Dostava pošiljke će biti najavljena od strane Topkapi kids ovlaštenog partnera za dostavu pošiljki. Ukoliko Kupac ne odgovori na poziv kurira nakon dva pokušaja ista će biti vraćena Pošiljaocu.
Pošiljka će Kupcu biti dostavljena do vrata kuće, odnosno ulaza u stambenu ili poslovnu zgradu. Ako Kupac prilikom preuzimanja pošiljke utvrdi da je pošiljka (paket) oštećen ili da su vidljivi znakovi otvaranja, Kupac je obavezan odmah prilikom preuzimanja pokrenuti postupak reklamacije neposredno kod dostavljača i obavjestiti Službu podrške kupcima Topkapi kids putem e-mail-a ili telefonski.
Proizvodi će biti dostavljeni na adresu koja je u narudžbi navedena kao „adresa za dostavu“. eKupujem, odnosno njegov ugovorni izvođač dostave, zadržava pravo na primjeren način provjeriti identitet primatelja proizvoda (Kupca) – npr. uvidom u javne isprave.
Proizvodi se dostavljaju u roku 2 – 4 radna dana od datuma prijema „potvrde o narudžbi“ za standard uslugu dostave. Narudžbe koje su primljene u petak poslije 12h, predaju se na dostavu u ponedjeljak.
eKupujem ne preuzima odgovornost za štetu koja bi mogla nastati zbog dužeg roka isporuke.
Subotom, nedjeljom i praznicima pružatelj usluge ne vrši otpremu proizvoda, te se ti dani ne broje u rok isporuke.
TROŠKOVI DOSTAVE
Član 13.
Troškovi prevoza, poštarina ili mogući drugi troškovi vezani uz to nisu uključeni u cijenu proizvoda.
Usluga dostave.
Usluga dostave podrazumijeva dostavu u okviru maximalnog roka koji je definisao eKupujem. Poštarina (trošak otpreme) iznosi 9KM (PDV uračunat u cijenu) za standard dostavu.
Ako vrijednost kupovine premašuje iznos od 99 KM, poštarina (trošak otpreme) je za Kupca besplatna.
O visini troškova dostave Kupac je upoznat prije potvrde predaje narudžbe s izdvojenim prikazom iznosa ovih troškova.
Za dostavu izvan područja Bosne i Hercegovine korisnik može poslati zahtjev pružatelju usluga, tako da on pripremi ponudu za takvu isporuku, uključujući rok i trošak ove isporuke.
RASKID UGOVORA i POVRAT PROIZVODA
Član 14.
eKupujem će Kupcu omogućiti povrat artikla u periodu od najkasnije 30 dana od dana preuzimanja pošiljke od strane Kupca.
eKupujem Kupcima će olakšati proces povrata artikala, ukoliko su isti vraćeni u ispravnom stanju i nekorišteni.
Artikli moraju imati pričvršćenu orginalnu etiketu, a na opremi mora biti originalno pakovanje poput plastificiranih zaštita i sl. Cipele moraju biti u originalnom pakovanju/kutiji.
Artikli moraju biti u originalnom stanju, neoštećeni i nekorišteni. Donji veš mora imati tzv higijenske zaštite.
Kupac smije pregledati, odnosno probati artikl samo u svrhu utvrđivanja stvarnog stanja na način na koji to čini u prodavnicama, te će se svako drugo korištenja artikla smatrati nošenjem, tj. upotrebom istog i povrat neće biti prihvaćen.
Ukoliko su ispunjeni prethodno opisani uvjeti, povrat Kupcu je besplatan.
Ukoliko prođe rok od 30 dana od dana preuzimanja pošiljke tj. u periodu od 31-40 dana, eKupujem će prihvatiti povrat artikala, ali bez vraćanja novca uz izdavanje vaučera u istoj vrijednosti.
Topkapi kids zadržava pravo odbijanja povrata ukoliko nisu ispunjeni uslovi vezani za rok i stanje artikla.
Da bi izvršio povrat kupljenog artikla/narudžbe Kupac je dužan prodavca obavijestiti o razlogu reklamacije na e mail adresu reklamacije@topkapikids.ba što je obavezno, slanje obavijesti na ovaj mejl smatra se aktom raskida ovog Ugovora.
Time artikl/narudžba prelazi u status: Vraćeni artikli, a Kupac prima mail da se povrat razmatra.
Nakon registracije povrata Kupac će biti kontaktiran od strane ovlaštenog eKupujem partnera za preuzimanje pošiljke na dogovorenoj adresi.
Povrat novca eKupuje će obezbijediti Kupcu najkasnije 14 dana nakon preuzimanja vraćenih artikala od Kupca, ukoliko je povrat prihvaćen od strane Topkapi kids, što se smatra raskidom ovog Ugovora.
Topkapi kids zadržava pravo za zadržavanje novca sve dok se povrat ne procesira od strane Topkapi kids
eKupujem vraća Kupcu novac na račun kod poslovne banke Kupca koju će kupac dostaviti tokom obrazloženja odnosno prihvatanja reklamacije od strane Topkapi kids, bez obzira na to da li je Kupac vraćeni artikl platio pouzećom ili kartičnim plaćanjem. Iznos koji će biti vraćen Kupcu je jednak iznosu koji je Kupac uplatio prilikom kreiranja Narudžbe. Iznos koji je Kupac platio za dostavu vraćenog artikla, eKipujem zadržava.
eKupujem ne odgovara za vrijeme prenosa sredstava sa računa pružatelja usluga na račun Kupca koji je banci potreban za novčani transfer.
Ukoliko povrat nije odobren usljed oštećenja artikla, eKupujem će o tome pismeno obavijestiti Kupca. U tom slučaju, eKupujem d.o.o. zadržava novac i vraća artikl kupcu.
Iznos koji je plaćen za dostavu ovakvog artikla kupcu, eKupujem zadržava.
Nakon okončanja procesa od strane Topkapi kids, Kupac će biti obaviješten o statusu povrata: odobren ili odbijen (ukoliko nisu ispunjeni uslovi u pogledu nekorištenja artikla i roka povrata).
REKLAMACIJE
Član 15.
Kupac može reklamirati proizvod ako proizvod nema karakteristike koje je pružatelj usluge izričito obećao, ako su poslani pogrešni proizvodi ili u pogrešnoj količini, boji ili nekako drugačije odstupaju od narudžbe Kupca.
Reklamacije je moguće podnijeti u roku od 30 dana od dana preuzimanja narudžbe/artikla od strane Kupca. Reklamacija se izjavljuje putem e maila reklamacije@topkapikids.ba a u naslov mejla je potreno navesti da se radi o oštećenju artikla ili pogrešno dostavljenom artiklu.
Pod reklamacijom se smatra povrat narudžbe usljed neispravnosti/ostećenog akrtikla ili pogrešno dostavljenog atikla. Nakon primitka reklamiranog artikla/narudžbe eKupujem će pregledati isti, sačiniti Zapisnik o reklamaciji, te o ishodu obavjestiti Kupca.
Ako eKupujem utvrdi da se radi o opravdanoj reklamaciji, Povrat novaca je u punom iznosu koji je Kupac platio za artikal, uvećan za iznos dostave, ukoliko je Kupac istu platio. Ako se radi o neopravdanoj reklamaciji, ako tvrdnje Kupca o neispravnom tj oštećenom artiklu nisu istinite, reklamacija neće biti prihvaćena.
Kupac u tom slučaju nema pravo na povrat novca, a artikl će biti vraćen Kupcu.
MATERIJALNI NEDOSTACI
Član 16.
Pružatelj usluge odgovoran je za materijalne nedostatke proizvoda. Materijalni nedostatak postoji:
1. ako artikl nema potrebne karakteristike za svoju redovnu upotrebu ili za promet;
2. ako artikl nema potrebna svojstva za posebnu upotrebu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavaču ili mu je morala biti poznata;
3. ako stvar nema karakteristike i odlike koje su riječima ili prešutno ugovorene, odnosno propisane;
4. kad je prodavac predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
5. ako stvar nema karakteristike koje inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koju je Kupac mogao opravdano očekivati prema prirodi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavača, proizvođača i njihovih predstavnika o karakteristikama stvari (reklame, označavanje artikala i dr.),
Primjerenost proizvoda za normalno korištenje obično se provjerava s obzirom na uobičajenu robu jednake vrste ili uzimanjem u obzir izjava pružatelja usluge o karakteristikama robe, koje je dao pružatelj usluge ili proizvođač putem reklamiranja, predstavljanjem proizvoda ili navođenjem na proizvodu.
Ukoliko proizvod ima materijalni nedostatak, Kupac je obavezan obavijestiti pružatelja usluge o nedostatku u skladu sa odredbom člana 15. OPU, detaljno opisati nedostatke i pružatelju usluge omogućiti pregled proizvoda.
Odgovornost za materijalne nedostatke pružatelja usluge ne postoji u slučajevima koji proizlaze iz sfere Kupca (tj. treće osobe), osobito ako nastanu zbog nepravilnog korištenja, mehaničkih oštećenja ili nedovoljnih zahvata (popravaka).
Za pravne odnose stranaka u vezi sa materijalnim nedostacima, primjenjuju se odredbe zakona o obaveznim odnosima i/ili zakona koji uređuje zaštitu potrošača.
GARANCIJA
Član 17.
Proizvod ima garanciju, ako je tako navedeno na garantnom listu ili na računu. Garancija je važeća uz pridržavanje uputa na garantnom listu, te uz prilaganje računa pružaoca usluge unutar garantnog roka, koji je naveden na garantnom/jamstvenom listu, odnosno računu. Ako nema informacije o garanciji, proizvod nema garancija ili podaci o tome nisu poznati – u tom slučaju može Korisnik/Kupac kontaktirati pružatelja usluge s ciljem prikupljanja informacija.
OSLOBAĐANJE ODGOVORNOSTI
Član 18.
Zbog prirode poslovanja na svjetskoj mreži-internetu, ponuda proizvoda na Topkapi kids se ažurira i mijenja često i brzo. Pružatelj usluge nastoji omogućiti jasne i temeljite informacije za predstavljanje osnovnih karakteristika (svojstava) prodajnih proizvoda koje dobije od dobavljača, zbog čega pružatelj usluge ne odgovara za moguće pogreške (nepravilnosti, nepotpunosti) u podacima za moguću štetu koja iz toga može proizaći. Isto tako, zadržava pravo na promjenu informacija bez posebnog prethodnog upozorenja.
Slike (fotografije) proizvoda, objavljene na Topkapi kids su simbolične. Moguće razlike između slike i stvarnog proizvoda (odstupanje u boji, i sl.) ne utiču na specifikaciju samog proizvoda.
Pružatelj usluge se obvezuje omogućiti tačne podatke o cijeni proizvoda. U slučaju da se cijena proizvoda promijenila prilikom slanja, odnosno prilikom predaje narudžbe i prihvatanja, odnosno prilikom potvrde narudžbe u informacijskom sistemu pružatelja usluge, Kupcu je (bez obzira na to je li on potrošač) omogućeno odustajanje od kupovine pod uslovima koje određuju OPU.
Pružatelj usluge nije odgovoran za privremeno nedjelovanje/nefunkcioniranje web shopa Topkapi kids.
KONTAKT INFORMACIJE
Član 19.
Za tehničku podršku, moguća pitanja, pritužbe ili predaju drugih zahtjeva kontaktirajte nas putem:
a) adrese e-pošte prodaja@topkapikids.ba (24 sata/7 dana),
b) pozivom na telefonski broj 062 290 437 podrška kupcima svaki dan od 8.00 do 21.00 sati.
RJEŠAVANJE SUKOBA
Član 20.
Pružalac usluge pokušat će svaki nastali spor sa kupcima riješiti mirnim putem.
Član 21.
OPU su uređeni I objašnjavaju se u skladu sa zakonima BIH. Ukoliko mirno rješavanje sporova neće biti moguće, sporovi se rješavaju pred stvarno nadležnim sudom u Brčko distriktu BiH.
OSTALO
Član 22.
Predmetni OPU nije moguće mijenjati ili prilagođavati osim u pisanom obliku.
U slučaju da je bilo koja odredba OPU u cijelosti ili djelomično nemoguća za provedbu ili nevažeća, smatra se da ova odredba nije dio OPU, i da ne utiče na valjanost i provedivost drugih preostalih odredbi OPU. Neprovediva odnosno nevažeća odredba se zamjenjuje odredbom koje se najbliža svrhu nevažeće odredbe.
Korisnik ne smije prenijeti prava i obaveze iz ovih OPU na treće osobe (uključujući prenos korisničkog računa) bez prethodne pismene saglasnosti pružatelja usluga.
OPU su objavljeni na www.topkapikids.ba i vrijede od 15.12.2022.godine.
eKupujem D.O.O.